Kei.pl prezentuje nowy panel klienta

Krakowski dostawca hostingu oddał do rąk klientów nowoczesne narzędzie, będące centrum informacji o usługach. Co zobaczymy po zalogowaniu?

Najbardziej widoczne zmiany objęły wygląd panelu. Projekt i kolorystykę dostosowano do identyfikacji wizualnej marki, a sam panel „urósł wszerz”. Dzięki temu narzędzie dobrze prezentuje się na monitorach o wysokiej rozdzielczości.

Projektanci nie zapomnieli też o urządzeniach mobilnych. Panel został stworzony w technologii Responsive Web Design i płynnie dostosowuje się do rozmiaru ekranu użytkownika. Największe zmiany objęły jednak funkcje i narzędzia, z których mogą korzystać klienci.

Wprowadzono zaawansowane opcje wyszukiwania i zarządzania fakturami, ułatwiające pracę resellerom i dużym klientom biznesowym. Możliwość ograniczenia czasu trwania sesji i historia logowań zwiększyły bezpieczeństwo klientów. Nie zapomniano też o pracy zespołowej. W panelu można tworzyć profile użytkowników i decydować do jakich usług mają dostęp.

Zależało nam na zebraniu w jednym miejscu informacji o wszystkich usługach - komentuje Magdalena Struzik, koordynator Działu Marketingu Kei.pl. Jednocześnie chcieliśmy uniknąć wrażenia przytłoczenia danymi. Dlatego sporo czasu poświęciliśmy na testy użyteczności. Równocześnie ze startem panelu nasi Klienci otrzymali narzędzie do zgłaszania sugestii, które posłuży dalszemu rozwojowi panelu i usług Kei.pl.

Nowa odsłona panelu klienta to kolejny etap modernizacji usług krakowskiego dostawcy. Poprzednie zmiany objęły identyfikację wizualną marki i ofertę. Wprowadzono m.in. serwery z szybkimi dyskami SSD czy technologię Server Name Indication (SNI), pozwalającą na używanie wielu różnych certyfikatów SSL na jednym adresie IP.

 

Klienci Kei.pl przez miesiąc mogą równolegle korzystać ze starego i nowego panelu. Dla pozostałych osób firma przygotowała stronę informacyjną, dostępną pod adresem kei.pl/nowy-panel. Dostęp do nowego panelu jest również możliwy podczas bezpłatnych testów usług Kei.pl. 

Informacje o marce:

Kei.pl działa na polskim rynku usług internetowych od 2000 roku. Należy do czołówki firm świadczących usługi hostingowe w Polsce. Firma posiada własne Centrum Danych zlokalizowane w Krakowie. Zarządza ponad 500 serwerami, na których utrzymuje kilkadziesiąt tysięcy stron WWW.